poniedziałek, 1 października 2012

Kilka słów od autorki...

                         Ohayo wielbiciele M&A Naruto i wszystkie zbłąkane duszyczki! Przed wami jest blog poświęcony właśnie temu/ tej anime/ manga, a dokładnej opowiada o Sasuke Uchiha i Sakurze Haruno. Postaram zaskoczyć Was nowym pomysłem. Mam szczerą nadzieję, że moja historia przypadnie komuś do gustu,  a ja w ten sposób będę miała motywację by pisać dalej.  :3


Jest tylko jedno pytanie, a mianowicie: jaką wolicie narrację pierwszoosobową czy trzecioosobową? Piszcie!^^ 

7 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa co wymyślisz, a więc na pewno będę tu zaglądać ;)
    A co do narracji... Oczywiście, że PIERWSZOOSOBOWĄ! ^^
    Pozdrawiam i czekam na NN:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zależy w jakich sytuacjach.
    No, ale ja tam wolę pierwszoosobową.
    Jestem ciekawa twojego pomysłu. No i zapraszam do mnie:http://nowa-kronika-woli-ognia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie będę czekać z niecierpliwością.
    Myślę, że narracja powinna zależeć tylko i wyłącznie od Ciebie. Wybierz tę, w której będziesz czuła się dobrze.
    Proszę o powiadomienie mnie o pierwszym rozdziale.
    http://zagubieni-w-swiatach.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa ,jak dalej rozwijał się bedzie ten blog :) Co do narracji to wolę pierwszoosobową - wtedy mam wrażenie ,że jestem bliżej bohaterów (^.^). Oczywiście to Tobie powinno pisać się dobrze ,więc nie będę miała pretensji ,jeżeli zdecydujesz się na inną ;)
    Pozdrawia i mam nadzieje ,że następna notka się szybko pojawi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście wolę narrację pierwszoosobową, ale z perspektywy więcej niż jednej postaci.
    Czekam na kolejne posty oraz zapraszam do siebie: http://zycie-niewolnicy.blogspot.com/ <-- ff Naruto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnego masz bloga!:3
    Zapraszam również do mnie:
    sasuke-i-erin.blog.pl
    Dopiero zaczynam, jednak mam nadzieję, że sie spodoba. ;D

    OdpowiedzUsuń